Sunday, June 19, 2011

eu cind vreau sa pictez ,pictez

Dragile mele peticele se intrec in a vopsi si mi-am spus ca daca Betty e harnica si poate vopsi  eu sunt si mai harnica si pot si eu doara fost profesoara mea  la Arieseni.
colmar sau venetia alsaciei ceva de vis
cit de putin imi trebuie sa fiu fericita ,100 de euro
pe tot ce prind fac o zendala

eu o fac eu o port !prin gradina

nu am vrut sa o pozez toata ca-i mare cit china, de ,ca si purtatoarea

floarea soarelui  floarea de vara preferata

ce n-a vazut Strasbourg-ul
Acum o saptamina am calatorit  in Alsacia, o regiune ca de poveste cu multe flori, case traditionale perfect conservate,parca eram intr-un tinut de poveste din  turta dulce.In timp ce lumea se ingramadea prin magazine la cumparaturi de hainute , eu am gasit, incredibil, un magazin de materiale de pictura unde vorbind la perfectie limba germana in modul dat din miini si aratat cu degetul ,am reusi sa-mi cheltui banii pe lucruri care au incaput pe un fund de plasa:creioane pentru zendalas, guta si culori pentru pictura si matase naturala.Mindra de cumparaturile mele am inceput sa vopsesc tot ce prind prin casa! Fusta am pictat-o anul trecut iar anul acesta parlamentul european de la Strasbourg a avut onoarea sa o admire in plenul unei sedinte.

4 comentarii:

Ela said...

Superba fusta!Nici nu ma mir,am vazut cat de talentata esti!Timp sa ai si mult spor la pictat!

Carmina said...

Foarte originala, fusta ta! dar si tricoul cu zendalas. Cred ca ai mare succes cu ele.
Felicitari,
Carmina

...tiktakro... said...

Ahh...superba fusta ! si ce mindra posesoare ;)...acum am inteles de ce e zapaceala asta la Strasbourg :))

betty said...

Ce profesoara...ce Arieseni...un mic imbold si faci niste lucrusoare minunate !!!!! Eu le caut,le astept sa stii!
pupici multi!